אספירין וסכרת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום, אני בן 50 סוכרתי מאוזן עם יוקריאס ,המוגלובין מסוכרר 6.8. כולסטרול תקין,לחץ דם תקין. לקחתי אספירין מס שנים עקב פירפור פרוזדורים שמטופל עם טמבוקור. הקרדיולוג אמר לי שההנחייה החדשה משנת 2010 היא שאין צורך לקחת אספירין למניעת קריש דם . האם להמשיך לקחת אספירין עקב הסכרת? או אולי באמת להפסיק . תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
הייתי עושה כעצת הקרדיולוג המטפל ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il
לקריאה נוספת והעמקה