אנטיביוטיקה יחד עם טיפול בורמוקס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מטופלת באנטביוטיקה מסוג ציפרודקס 500 לטיפול בדלקת בדרכי השתן (חיידק מסוג קלבסיאלה), לאחר יום של טיפול ראיתי תולעים ליד פי הטבעת. האם ניתן תוך כדי הטיפול להישתמש בורמוקס נגד התולעים? אם לא, כמה ימים לאחר סיום הטיפול ניתן לטפל בורמוקס? תודה
לא ידוע לי על בעיה בשילובם ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il
היי מיטל, אנו מקווים שאת מרגישה יותר טוב, והדלקת השתפרה. יחד עם זאת , חשוב מאוד לזכור כי לקיחת אנטיביוטיקה חייבת להיות מלווה גם בלקיחת פרוביוטיקה. פרוביוטיקה הינה משפחה של חיידקים ידידותיים החיים באופן טבעי במערכת העיכול שלנו ומסייעים לשמירה על תפקודה התקין. נטילת תוסף פרוביוטיקה במהלך הטיפול האנטיביוטי מסייעת לשמירה על פעילות תקינה של מערכת העיכול ולמניעה של תופעות הלוואי העלולות להיווצר מנטילת אנטיביוטיקה כגון פטרת וקנדידה, בעיות עיכול, כאבי בטן, שלשול, חולשה חיסונית ועוד. חשוב לזכור כאשר נוטלים תוסף פרוביוטיקה במהלך טיפול אנטיביוטי יש להרחיק את נטילת התוסף לפחות שעתיים מנטילת האנטיביוטיקה, וזאת בכדי שהאנטיביוטיקה לא תחסל גם את החיידקים הטובים שבתוך הכמוסה. מומלץ להמשיך את נטילת התוסף גם לאחר סיום הטיפול האנטיביוטי, למשך לפחות חודש-חודשיים נוספים וזאת בכדי לעזור לפלורת החיידקים הידידותיים להשתקם ולשגשג מחדש. בברכה, צוות Gramse http://www.gramse.com