בצקותבשוקים כאבים עזים בהליכה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חמתי אישה בת 82 חולת סרטן שד במעקב.. מזה חודש נפיחות בשוקים כאבים בהליכה. בבירור: בדיקות דם תקינות. אורתו לא התרשם מבעיה אורתו., רופא כלי דם התרשם מבעיה בגב תחתון. דופלר כלי דם תקין.צילום כפות רגלים תקין. אין תשובה וכואב לה מה עוד ניתן לעשות? לאן עוד ללכת?
מבחינה אונקולוגית כדי לשלול גרורה כדאי לעשות בדיקות דם ל AP ואולי לשקול מיפוי עצמות - לפי דעת האונקולוג ואם מדובר רק בבעיית כלי דם רגילה - להרים רגליים במנוחה לשים תחבושת אלסטית בעמידה ד"ר מיכאל ויינפאס, מומחה לרפאות משפחה , רפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס אתר : www.refoua.co.il