סוכר בדם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן, אני בן 17 וכשעשיתי בדיקת דם עם צום היה לי 105. יש סיבה לחשוש? אני צריך לנקוט בצעדים כלשהם? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לא לחשוש להמעיט בצריכת סוכר פשוט כמו שתייה ממותקת להרבות בפעילות גופנית במיוחד ארובית ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה , בוגר אונ ת"א רפואת משפחה, גמילה מעישון, תזונה טבעית ,צמחי מרפא, תוספי מזון דיקור אוזן לגמילה מעישון וירידה במשקל מרפאת מומחים, ביאליק 13, רמת גן תורים למבוטחי מכבי לשירותי רפואת משפחה : 036738090 או דרך אתר מכבי באינטרנט תורים לייעוץ פרטי : באתר www.refoua.co.il דף פייסבוק: ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה