שלום רב !שאלה בנושא ספירת דם-לימפוציטים נמוכים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתחילת השבוע 29.4 חשתי חולשה כאבים בגוף חום 38.5 וסבלתי משלשולים חריפים בתדירות די גבוהה למחרת ביקרתי אצל הרופא והוא נתן לי לעשות בדיקת דם ומטרונידזול למשך 5 ימים תוצאות הספירת דם היו: נויטרופילים 78.4 ולימפוציטים באחוזים:10.4. ובכמות יחסית:0.67 שזה נחשב מאוד נמוך...יש לציין שלפני חודש היו לי בעיות קלות בעיכול בקיבה ללא סימפטומים נוספים וגם שם ניתן לי מטרונידזול 5 ימים (4 כדורים של 250 mg ליום )אותו מינון כמו עכשיו..שאלתי היא האם יש משהו חמור?\ומה זה יכול להגיד?להצביע?אשמח לתשובה תודה רבה!!
כדאי לעשות בדיקות צואה לחיידקים ולפרזיטים www.refoua.co.il