חיסון נגד דלקת ריאות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בת 67 עשתה אתמול חיסון נגד דלקת ריאות, במשך היום היה הכל בסדר,בערב המקום באזור החיסון החלה נפיחות,התחיל חום שעלה עד 38,ובקושי יכלה להרים את היד.למחרת(היום) בבוקר הנפיחות יותר קטנה,החום כרגע 37.3 ויש עדיין כתמים אדומים על היד מתחת לאיזור הזריקה, האם אלו תופעות לוואי ידועות? האם יש מקום לדאגה?
כן, תופעות לוואי ידועות כדאי לקחת כדור נוגד דלקת כגון נקסין ליומיים שלושה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il רופא משפחה במכבי שירותי בריאות במרפאת מומחים בביאליק 13 רמת גן תורים אליי כרופא משפחה בקופה דרך 036738090 או דרך אתר מכבי