סיוט על האקס שמפריע להתאוששות

דיון מתוך פורום  חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה

07/10/2018 | 10:25 | מאת: נטע

עברתי לפני כחודש פרידה קשה ופתאומית אחרי מערכת יחסים של כשנה וחצי. גם שבוע לאחר הפרידה הרגשתי רע מאוד וממש על סף התקף חרדה. פניתי לפסיכולוגית דרך הקופה והיא טענה שהמצב תקין ואין צורך בטיפול. מאז אני מנסה להתאושש. יצא לי לראות אתמול שהאקס הגיב לבחורה כלשהי על תמונה ברשת חברתית ומאוד התעצבנתי. באותו לילה חלמתי שאני נמצאת עם חברות שלי בבית כלשהו. לאחר מכן אנחנו הולכות לשיעור בלט שהיה מאוד מהנה (הייתי בעברי רקדנית). לאחר מכן אני פוגשת ידידה טובה של האקס שהיא גם חברה שלי. אנחנו יושבות לבד בסטודיו והיא מספרת לי שהאקס ואותה בחורה שהגיב לה על התמונה החלו במערכת יחסית וממש תיארה לי שיחה פלרטטנית שלהם מילה במילה. לאחר מכן בחלום אני פשוט מתמוטטת, מתחילה לבכות ולצרוח ונהיה לי דחף עז לנפץ דברים. אני שוברת לחברה שסיפרה לי מכשיר שהיא מחזיקה למרות שידעתי שהוא חשוב לה. אחרי זה התעוררתי בבהלה, הרגשתי דפיקות לב חזקות ממש כמו שהרגשתי בימים הראשונים אחרי הפרידה. לא הצלחתי להירדם ושיחזרתי את החלום במחשבות למרות שניסיתי להירגע ולישון. מצטערת על האורך הרב... אני מודאגת מהחלום ומרגישה שהוא מחזיר אותי אחורה למרות שאני מתאוששת.

לקריאה נוספת והעמקה

הי נטע, אחד התפקידים של החלום הוא עיבוד וארגון של תכנים נפשיים שבחיי הערות יש נטייה להדחיקם הצידה או להתנתק מהם כי הם קשים , מכאיבים מידי וכו. נראה שהכאב של הפרידה עדיין קיים, את אומנם מנסה להתאושש אך לא כן הנפש. היא עדיין פגועה וכועסת. תני לזה את המקום, לא פשוט להיפרד ובטח פרידה שבאה בהפתעה. מצד שני אין סיבה לדאוג, זה תהליך טבעי ונורמלי ובמידת הצורך מומלץ בכל זאת לפנות לקבלת עזרה. בהצלחה, אורית

01/07/2022 | 11:46 | מאת: isabella ethan

שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: [email protected] או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

מנהלי פורום חלומות, סיוטים וחוויות מיוחדות בחלימה