כאב אוזן בצד שמאל.

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר

06/10/2014 | 12:18 | מאת: בתיה

שלום רב, שאלתי מתייחסת לאח שלי, בחור בריא בד"כ ללא שום מחלות רקע, בן 40. לפני מספר חודשים הוא התחיל להתלונן על כאבים של אוזן שמאל בלבד כמו כן,ברצוני לחדד רק אוזן שמאל והכאבים הם אך ורק בשעות הבוקר למשך שעה וזה עובר לו וחוזר חלילה כל בוקר ולאחר כשעה הכאב עובר לו. הוא היה הצל רופא המשפחה אשר אמר שיש לו דלקת באוזן הכואבת ופקק באוזן השנייה ונתן לו אנטיביוטיקה והפנייה לרופא אף אוזן גרון. בביקור אצל רופא אף אוזן גרון היא הוציאה את הפקק ונתנה לו טיפות לאוזן הכואבת מכיון שהוא סיים את האנטיביוטיקה והכאבים לא חלפו. עבר שבוע נוסף, הוא היה אצל הרופא שוב והפעם הוא אמר שיש לו פוליפ באוזן הכואבת והוא ינסה להוציא לו את הפוליפ וגם נתן לו טיפות נוספות וביקש שיגיע בעוד כשבועיים לביקור נוסף. בינתיים, לעת אתה למרות הטיפות הנוספות עדיין אוזן שמאל כואבת אך ורק בשעות הבוקר ולאחר כשעה הכאב חולף כלא היה עד למחרת היום. ברצוני לשאול איך זה יכול להיות שכואב לו רק בשעות הבוקר עם ההשכמה במשך שעה ולאחר מכן זה חולף עד למחרת? האם לעניות דעתך הדיאגנוזה של הרופא נכונה? האמת שאני די לחוצה , האם יש צורך בבדיקות יותר מעמיקות לגבי הסיפור הנ"ל. ראשית אני מתנצלת על אורכו של המכתב ואני יהיה אסירת תודה על תשובתך. בתיה.

לקריאה נוספת והעמקה

ניראה שיש דלקת מתמשכת באוזן והוא מטופל היטב. יש צורך בהמשך מעקב אאג עד שהמצב ירגע והפוליפ "יעלם" או שיהיה צורך לכרות אותו ולבררו. בקיצור מעקב כאן חשוב.

לקריאה נוספת והעמקה
12/10/2014 | 09:06 | מאת: בתיה

בוקר טוב, תודה על תשובתך, אבל ברשותך אני רוצה לחדד את שאלתי, איך יתכן שכאבי האוזן הם רק בשעות הבוקר למשך שעה ולאחר מכן זה חולף עד למחרת היום? הרי כאבי אוזנים מניסיון אישי שלי לא חולפים לאחר שעה כלא היו וחוזרים למחרת בבוקר, אלו כאבים בלתי נסבלים ולא נפסקים. כמו כן האם יכול להיות שהרופאה הוציאה את הפוליפ בעצמה? כי כך היא אמרה לו, זה לא משהו שעושים בפעולה כירורגית. לתשובך בשנית אודה מראש. מועדים לשמחה. בתיה.

מנהל פורום אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר