אוזן סתומה לגמרי שמלווה בצלצול- היריון שבוע 25

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר

05/01/2013 | 21:41 | מאת: רוני

שלום, שמי רוני בת 32 בהיריון שני בשבוע 25. לפני כשבוע וחצי קמתי בבוקר עם כאב בלסת שמאל שגרם לכאב ראש ברקה שמאלית. כאב הראש חלף לאחר כמה ימים (אקמול לא עזר) כשלאחר כמה ימים התחיל לי כאבים באוזן ימין.חשוב לציין שכל אותם ימים אני מצוננת מאוד. הלכתי למוקד שהמליצו לי על טיפול אנטיביוטיקה של מוקסיפן 500 מ"ג במשך שבוע. לאחר ביקורת אצל רופא אאג נאמר לי שאין לי דלקת באוזן ונשלחתי דחוף לבדיקת שמיעה לשלול sudden hearing loss. הבדיקה יצאה תקינה אם כי אבחנו ירידה קלה ביותר באוזן ימין ל 20 דציבלים (אוזן שמאל 10 דציבלים). הבעיה היא שהאוזן שלי סתומה לגמרי מזה שבוע+, הצינון עדיין לא עבר יש שיפור מאוד איטי. אני מרגישה וואקום נוראי באוזן שמלווה בצליל (נראה לי טינטון). זה גורם לי לאי נוחות רב ואף מעט חולשה. הרופא שאצלו ביקרתי המליץ לי פשוט על מנוחה מוחלטת לשבוע נוסף. מדוע האוזן סתומה כך ומה ניתן לעשות?? האם זה יכול להעיד על משהו נוסף? משהו נוירולוגי או שקשור בקרישיות יתר? אני MTHFR הומוזיגוטית, אינני נוטלת מדללים במהלך ההיריון למעט חומצה פולית.

לקריאה נוספת והעמקה

תאורטית יכול להיות לקות שמיעה תחושתית-עיצבית פתאומית על רקע פגיעה עיצבית. אפשות שניה - לקות שמיעה הולכתית על רקע ה"צינון". ניתן להבדיל בעזרת בדיקה גופנית פשוטה ובדיקת שמיעה מלאה.

06/01/2013 | 20:52 | מאת: רוני

תודה על התגובה. האם ייתכן שמדובר במשהו נוירולוגי? האם זה ורטיגו קל? (סבלתי פעם אחת בלבד מורטיגו קשה לפני כשש שנים, הייץי מאושפזת כשבוע אך מאז זה לא חזר). שבוע שעבר שהייתי מקוררת היו לי מעט בחילות והקאתי פעמיים (ואין לי יותר בחילות מאז השליש הראשון). התחושה של אוזן סתומה גורמת לי לכאב ראש באותו הצד. החשש היחיד שלי שאני בהיריון ואני מפחדת מההשלכות. תודה, לירון

מנהל פורום אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר