ביטוח רפואי לחו"ל

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

08/07/2012 | 22:17 | מאת: טלטול

טיסה ראשונה לחו"ל מאז הניתוח...אומנם רק לשבוע, עדיין מלחיץ.. קראתי את הטיפים שרן כתב פה בעבר ורציתי בנוסף לשאול מי מכם שיודע אם יש צורך באיזשהו ביטוח רפואי מיוחד/ מורחב יותר מאשר הרגיל? דבר שני- שמעתי שהיה מפגש מצומצם ואיכותי. לצערי ברגע האחרון לא יכולתי להגיע. רן- סליחה!! (הוא ביקש התנצלות פומבית :))

לקריאה נוספת והעמקה

חמודה, איך אני שמחה לשמוע שאת נוסעת :) הממממ התאכזבתי כ"כ שלא באת למפגש :( כל היום היינו בסמסים שנתראה ברכבת ואז... נו מילא. סורי שאין לי ידע בנושא ביטוחים לחו"ל, ממש לא מבינה בזה, אבל רק רוצה לאחל לך טיסה נעימה ותעשי הכי חיים שיש!!! לאיפה זה? מחכה לראות תמונות!!

09/07/2012 | 11:17 | מאת: רן

היי, לגבי הביטוח זה די פשוט - כשאת מתקשרת לעשות את הביטוח, הם ישאלו כמה שאלות רפואיות ואת פשוט עונה :) ממה שאני זוכר הם רוצים לדעת אם היית מאושפזת בחצי שנה האחרונה, ואולי גם אם את לוקחת תרופות קבועות, כך שאם לא אז אין בעיה. אם כן, הם עשויים למשל לבקש סכום יותר גדול, או להחריג מצב קיים. במקרים מסויימים יש בעיה רפואית שלא מאפשרת ביטוח רפואי, ואז אפשר בד"כ למצוא חברה אחרת שתסכים לבטח אבל תמורת סכום יותר גדול. אני בזמנו כשהייתי במצב שלא יכולתי לקבל ביטוח רגיל, עשיתי דרך חברת שירביט.. עם זאת אני לא יודע להגיד איך הביטוח שלהם כי לשמחתי לא הייתי צריך אותו. אגב, קחי בחשבון שבכל מקרה ביטוח נוסעים מכסה אך ורק תאונות, פציעות, מחלות קלות וכו' ולא מחלות רציניות (וגם לא ציוד סטומה לצורך העיניין). במקרה חס וחלילה של מחלה שמחייבת טיפול רציני, הביטוח בד"כ יכסה רק הטסה רפואית לארץ וטיפול ראשוני עד שמגיעים לישראל. שלא נצטרך! והעיקר שתהני בטיסה :) רן

09/07/2012 | 14:40 | מאת: עומר

יש ביטוחים שיסכימו לבטח אותי חודש אחרי ניתוח הסטומה? אולי בכמה דולרים נוספים ליום?

ברור שמומלץ ביטוח מורחב שיכלול כיסוי גם למחלה קיימת. אם לא היית מאושפזת ולא חל שינוי בממצבך הרפואי בחצי השנה האחרונה אזי קל מאוד להשיג ביטוח שכזה וממליצה במקרה שכזה לעשות ביטוח נסיעות מורחב דרך קופת החולים, מנסיון אישי שלי זהו ביטוח אמין שגם משלם את הכסף במידת הצורך ובלי לעשות בעיות, אבל אך ורק בתנאי שאת אכן עונה על הקריטריון של חצי שנה אחרונה ללא אשפוזים וללא שינוי במצב הרפואי (אם אני לא טועה, אין לך בעיה עם זה). למעשה כל הביטוחים המכלילים גם מצב רפואי קיים דורשים את התנאי הזה. קשה מאוד למצוא ביטוח אם תנאי זה לא מתקיים, ואז הייתי בודקת אפשרות ביטוח דרך שירביט, אופציה ונ.מ.ר (לנ.מ.ר יש איזשהוא סיכום עם העמותה של הקרוהן/קוליטיס ושמעתי דעות לכאן ולכאן). לאיפה את נוסעת ולכמה זמן? ולגבי המפגש פורום - אכן היה מצומצם ואיכותי. מאוד שמחתי והתלהבתי כשרן אמר לי שאת באה והתאכזבתי כשלא ראיתי אותך. נקווה להיפגש בפעם הבאה!

13/07/2012 | 01:56 | מאת: טלטול

תודה לכולם, אני במצב יציב ללא אישפוזים וללא תרופות כבר הרבה זמן (טפו טפו טפו..), בדקתי בכמה אפשרויות שכתבתם ולא עשו לי בעיות. אניטסה עם המשפחה לבולגריה למשך שבוע אחרי המבחנים.. צריכה חופש!!!!! יעלי- קראתי את כל העדכונים שלך, תחזיקי מעמד, שולחת לך המון המון כוחות ובטוחה שהכל יסתדר לטובה. יש לך ילד מדהים ואת כל הסיבות להיות גאה!

מנהלי פורום סטומה - תמיכה