אודם סביב הסטומה

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

17/06/2012 | 12:38 | מאת: בני

יש לי אודם סביב הסטומה כמו טבעת. אולי זה מהלחץ של הטבעות אטימה של הוליסטר?יש לציין שזה לא מגרד או משהו.מה עושים עם השיער כשמורידים את הבסיס זה כואב.יועצת של קולופלפסט אמרה לי לגלח עם מכונה דווקא.אבל יש לי פצעים קטנים.חם חם!!!!!

לקריאה נוספת והעמקה
17/06/2012 | 13:46 | מאת: זואי

טבעת דקיקה אדומה סביב הסטומה. במצב כזה הייתי מחליפה בסיס כל 3 ימים ומשפריצה על האודם את האבקה. אבל ממש הייתי מזיזה את הזרבוב כדי להגיע למקום ה"טבעת". ואז בלי להעיף את אותו טלק (הייתי שמה שכבה בדיוק על הקטע האדמוני וממילא הזרבוב היה נוגע בזה) - הדבקתי בסיס עם פסטה. גם על פצעונים קטנים בעור - האבקה היתה עוזרת לי והשתדלתי לא להיות במצב של הזעה.. יענו נמנעתי מהחוץ ברמת ים,בריכה וכו'. הספיקה לי פעם כזו בחתונת יום שישי ליד בריכה - שכל העור בער לי כולל זה שהבסיס נשר ממני אפילו בלי ספריי מוריד דבק חחח (בבית, בבית, למזלי לא קרה לי באירוע). תשתמש בערימה של הספריי מסיר דבק. בזה לא חסכתי, תמיד מזה הזמנתי כמות ועם השפרצות רבות הבסיס ירד בלי להוריד לי חצי עור או מרט לי שיער.

ספריי מסיר דבק של הוליסטר מתגבר גם על השערות ומונע את הכאב, תשקיע בלחיצה עם האצבע על הספריי כמה שצריך, אל תחסוך! ואם זה עוזר, אולי לא צריך אפילו לגלח.

17/06/2012 | 17:33 | מאת: רן

לגבי הטבעת האדומה - אם זה לא כואב, לא הייתי מתרגש. העור שממש קרוב לסטומה תמיד יסבול קצת אבל זה בד"כ לא נורא. לגבי שערות - ראשית תשתמש בספריי מסיר דבק כמו שנאמר כבר קודם. מעבר לזה, לא הייתי מתאמץ לגלח אלא פשוט גוזר עם מספריים את השערות כמה שיותר קרוב לעור (בזהירות) - זה אמור להספיק ובטוח לא יגרום לשום גירוי. יש לציין שבעבר הייתי מגלח עם סכין + קצף גילוח וזה לא עשה יותר מדי בעיות - בעיקר הציק כי זה הרבה התעסקות :) לבסוף לגבי תופעות אחרות בעור, הדבר הראשון לנסות זה פשוט לקצר את הזמן בין ההחלפות, ולהקפיד להחליף כל 3 ימים שזה הזמן האופטימאלי בין החלפות (יותר החלפות מטריד את העור, פחות החלפות מתחיל לגרום לגירויים). בדרך כלל תוך לא הרבה זמן התופעה נעלמת ואז אפשר לחזור לנורמה.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה