הוזמנתי להרצעה ב23/10
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' קידר שלום, אני אשתתף בהרצעה שלך ב23/10. אמרו להביא רק תופס 17 והמלצת רופא. רציתי לשאול מה המשך התהליך וכמה זמן יכול לקחת עד לניתוח? תודה.
אצלינו התהליך הוא כזה: ביקור ראשון - להגיע להרצאת מידע. מדי חודש מתקיימת אצלנו הרצאה למועמדים לניתוח. ההרצאה כוללת מידע על ניתוחים שונים לטיפול בהשמנה, תהליך ההכנה, ומהלך אחרי הניתוח. בסוף ההרצאה יש פגישה קצרה איתי בה אני נותן הפניה לבירור במידה ויוחלט. דרושה התחיבות לביקור במרפאה. ההשתתפות הינה חובה - למבקרים לראשונה במרפאה עם ההפניה פונים לרופא המשפחה, ומבצעים את כל הבדיקות, וחוזרים עם התוצאות שוב לפגישה אישית במרפאתינו בהדסה. בפגישה השניה (במידה ולא חסר מסמכים ותוצאות, ואין צורך בבירור נוסף) מחליטים על הניתוח, ומקבלים הפניה לניתוח. בברכה,