יש לי תור להרצאה ב- 25.9.2011 ויש לי את כל הבדיקות
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי את כל הבדיקות - פסיכיאטר, דיאטנית, לב, ריאות, קולונוסקופיה, צילום ושת, US כיס מרה וקיבה, בדיקות דם וכולי. האם יש בדיקות נוספות שלדעתך צריך יהיה לפני שתוכל לקבוע תור לניתוח? פשוט זה די דחוף לי הניתוח, ורציתי לדעת כמה זמן אתה משער, שאצטרך לחכות בין ההרצאה, לניתוח?
ביום ההרצאה רק ניתן לך להשלים את הבדיקות, אם חסר. עדיף לקבוע תור כבר עכשיו סמוך אחרי ההרצאה- רק שם נדון בסוג הניתוח והמועד.. היום ההמתנה לניתוח מרגע קבלת הפניה - סביב 3-4 חודשים.
חשבתי שבהרצאה קובעים את התור. אי אפשר באותו היום לסגור קצוות? ואם לא, כמה זמן מחכים נאמר אם אתקשר מחר לתורים?
כתבת בתשובות למעלה, פגישה בהדסה. איפה בעצם תיערך הפגישה השניה שאחריה אפשר לקבוע תור לניתוח? תודה מראש וסליחה על כל השאלות