המשך תהליך לאחר פגישה ראשונה וסיום הבדיקות הנדרשות
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב ד"ר, הייתי אצלך במפגש והרצאה בסוף חודש יוני. היום סיימתי את הבדיקות אליהן הופניתי על ידך. נקבע לי תור לפגישה נוספת אתך למהלך חודש אוקטובר. נאמר לי כי עלי להביא טופס 17 ושאלתי היא האם זה נחוץ ? תודה רבה
לא ניתן לפתוח תיק בלי טופס התחייבות, אז לא ניתן להגיע אלי בלי תיק.. אתה גם יכול לשלם על ביקור - במקום טופס 17.
(מספר מקשר)