ניתוח
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד'ר אנדרי קידר בעבר נעזרתי בך, ואנסה גם כעת עקב השביתה הניתוח שלי נדחה וכפי הנראה כך היה צריך לקרוא, אני מבקשת לדעת האם יש חידושים בקיצורי קיבה אני אמורה לעבור שרוול למרות המלצה על מעקף. אני מבקשת לדעת האם יש חדש בניתוחים שלא גורמים לחוסר ספיגה של וויטמינים ומנרלים? ואיזה וויטמינים אני אמורה לקחת שהם טובים וייעילים? נכון להיום אני לוקחת FHAMATON. תודה ויום טוב
ברור שיש הרבה דברים חדשים!!! אבל אין חידושים שהם פריצות דרך... ?מה בדיוק מעניין אותך?
(מספר מקשר)