ניתוח שרוול
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 44 שוקלת 98 ק"ג חולה בסוכרת 4 שנים לאחרונה נאלצתי להתחיל להזריק אינסולין. הרופא מנסה לשכנע אותי לעשות ניתוח שרוול ואני מפחדת השאלה שלי שמעתי שהסוכרת נעלמת לגמרא אחרי ניתוח שרוול האם זה נכון ?? וכמה זמן אחרי הניתוח ניתן לחזור לעבודה ??
לקריאה נוספת והעמקה
כן זה נכון כמעט לגמרה. הסוכרת נעלמת בשיעור גבוה מאוד אחרי ניתוחים שונים. הנה לפי הניתוחים: טבעת- 50% שרוול ומעקף קיבה - 70-80% מעקפי תריסריון - 95-99% חשוב לדעת שאם את מושכת את הזמן, ומגיעה לניתוח מאוחר יותר - הסיכוי לשיפור של הסוכרת פוחת, משום שיש הרס של רקמת הלבלב עם הזמן וההתאוששות נפגעת.
(מספר מקשר)