לאחר ניתוח שרוול
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבא שלי סובל מסכרת סוג 2 ויתר לחץ דם עבר ניתוח שרוול ב27.11 עד עכשיו ירידה של כ15 ק"ג. לעיתים משתעל האם יש קשר לשיעול ולניתוח? אודה לתשובתך,סיון
הקשר היחיד שאני יכול לראות - זה אם יש לו צרבות - ריפלוקס של חומצה קיבתית לקנה הנשימה - שגורם לדלקת כרונית וגירוי... אם יש לו צרתב- עליו ליטול לוסק או אומפרדקס.
אין לו צרבות בכלל.כלום כלום.אמרת שהשיעול יכול להיות תוצאה של צרבות ואם זה לא צרבות אז מה זה? היתה בדיקה אצל הרופאה שאמרה שהכל תקין,והכל בסדר 3 חודשים אחרי ניתוח השרוול.באותה בדיקה לא נבדק נושא השיעול כי אבא שלי לא ציין זאת בפני הרופאה,הוא משתעל לעיתים רחוקות וזה לא מטריד אותו מה דעתך ?