שמירת צואה אצל בן 6
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי תאומים בני 6. אצל אחד מהם קיימת כבר 3 שנים בעיה של שמירת הקקי. הוא לא הולך מיוזמתו לשירותים. הוא מסוגל להתאפק כמה ימים. ניסינו הכל - להתעלם, מתנות, טבלת התנהגות, טיפול באומנות. כלום לא עזר והתופעה נמשכת. לילד לא נעים מזה והוא כל פעם מבטיח מחדש שילך לשירותים, אבל הוא לא הולך מיוזמתו וגם כשמבקשים ממנו זה לא הולך בקלות. מה את ממליצה? תודה
אלונה שלום רב, ממליצה לך לפנות לרופא משפחה ולהתייעץ עימו לגבי העניין. בנוסף, אין להפעיל על הילד לחץ, אין להיות ביקורתיים ושיפוטיים ואין להשוות אותו לאחיו התאום. חשבו מה יכול לסייע לו. עודדו אותו לרוב, ואמרו לו שתעזרו לו. בהצלחה, שירלי