בדיקת סיטי עם חומר ניגוד
דיון מתוך פורום אורולוגיה אונקולוגית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול הנני מאובחנת עם הידרופירוזס בדרגה בינונית , התפקוד הכליות תקין. אמורה לבצע בדיקת סיטי לבטן ואגן . 1. האם במצבי אסור או מסוכן לעשות בדיקה עם חומר ניגוד? 2. האם לבדיקה עם חומר ניגוד יכולות להיות השלכות על החמרה במצבי הקיים ( בעניין תפקוד הכליות) ? 3. האם ללא חומר ניגוד התוצאה יכולה להיות לא מדוייקת? תודה לעונים!
שלום. 1. אם את לא בהריון או סובלת מרגישות לחומר ניגוד, זה לא מסוכן לך. 2. אם תפקוד הכליות תקין, חומר הניגוד לא אמור לפגוע בהן. 3. יש חשיבות לחומר ניגוד כדי לדעת האם ההידרונפרוזיס נגרמת בגלל חסימה של השופכן ומה חוסם.
(מספר מקשר)