בלוטות תריס ממצאי בדיקות CT
דיון מתוך פורום גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לומדת סיעוד נתקלתי במקרה של בדיקת CT מה זה אומר ריטרוסטרנלית הודגם ממצא אובלי עד 15x35 מ״מ האם זה מסמן שיש משהו חשוד או לא?
שלום רב, זה ממצא שמחייב ניקור שלו לביופסיה והסתכלות ב CT. ניתן לבצע הכל במרפאתינו בארם- אסותא. 03-7645464. בהצלחה. פרופ' אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא http://www.aram-ent.co.il 03-7645464
(מספר מקשר)