תוצאות בדיקה שקיבלתי
דיון מתוך פורום גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר בדיקת אולטרסאונד שעשיתי קיבלתי את התשובה הבאה האיסטמוס לא מורחב מרקם אחיד האונה הימנית : לא מוגדלת הודגם קשרית איזואקואי עם גבול סדיר בגדול כ 0.3 ס מ האונה השמאלית ?: לא מוגדלת קשרית איזואקואי הטרגוני עם גבול לובולרי בגודל כ 1 ס מ בלוטות הרוק התת לסתיות והפרוטיס עם הדגמה תקינה לא הדגמו בלוטות פרתירואיד מוגבלות דו צדדי הדגמה תקינה של הרקמות הרכות לא הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות אין עדות ללחץ על הקנה לסיכום : קשריות דו צ , לחזור בביקורת בעוד כ 6 חודשים thirads - 3 שאלתי היא בתחילה הומלץ לי על ביקורת בעוד 6 חודשים אולם לאחר בתיעצות של רופאת המשפחה הוחלט לשלוח אותי בדחיפות לניוקר ואני תוהה מדוע האם יש לי סיבה ללחץ ולדאגה ? בברכה נחמה
שלום רב, לא נשמע מדאיג כלל. בברכה, פרופ' אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא http://www.aram-ent.co.il 03-7645464