פעינוח us של בלוטת התריס

דיון מתוך פורום  גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)

07/11/2021 | 12:54 | מאת: ד ר חפץ

שלום ד ר, לפני חודש עשיתי סיטי צוואר בשל כאבי גב מהם סובלת שנים רבות, בתשובה היה רשום בלוטת התריס בלתי אחידה,רופאת משפחה הפנתה אותי us היום קבלתי תוצאה, בלוטת התריס לא מוגדלת עם מרקם אחיד, הוסקולוריות רגילה,ללא קשרים. בצוואר עליון ובאזור תת לסתי הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות עד 11מ מ תגובתיות, לא הודגמו בלוטות פאראתירואיד מוגדלות בצוואר בלוטת הרוק תת לסתיות והפרוטיס ללא ממצא, מציינת כמה ימים לפני us הייתי עם כאבי גרון אודם בגרון וגרון לבן.לא עשיתי משטח גרון זה עבר לבד אחרי כמה ימים. אשמח לדעת מה זה אומר בלוטות לימפה מוגדלות אני חרדתית מאוד ומלחיץ לקרוא בגוגל כל מה שרשום שם תודה רבה לך.

שלום רב, נשמע לי תקין. ממליץ לחזור לרופא המטפל. בברכה, פרופ' אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא http://www.aram-ent.co.il 03-7645464

11/11/2021 | 22:33 | מאת: תודה

תודה רבה, יכול להיות בגלל שיומיים לפני us הייתי עם דלקת גרון וויראלית תפליט אודם וקושי בבליעה בגלל זה בלוטות לימפה היו מוגדלות? כמה זמן לוקח לבלוטה מוגדלת לחזור לגודל שלה אחרי מחלה וויראלית בגרון?

מנהל פורום גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)