פיענוח של us בלוטת התריס ובלוטות לימפה

דיון מתוך פורום  גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)

28/10/2018 | 15:04 | מאת: רינת

בלוטות הרוק התת ליסתיות ללא ממצא.בצמוד לחלק עליון של בלוטות תת ליסתיות מימין מודגם ממצא היפואקוי אוהלי עם מרכז אקוגני כנראה קשרית לימפה עם קורטקס מעובה צמודה לבלוטת התתלסתית.בתחנה 2 משני הצדדים הודגמו קשריות לימפה נוספות עם שער שומני שמור וקורטקס מעובה ברוחב עד כ0.8 ס" מ קשריות לימפה קטנות יותר בתחנה 3 ברוחב עד כ0.4 ס"מ.לסיכום: קשריות לימפה קטנות עם קורטקס מעובה בתחנות 2 ו3 כנראה תגובתיות. בנוסף יש גם אולטרהסאונד בלוטת התריס והממצאים:בלוטת מגן אינה מוגדלת .בלוטת התריס נראית בעלת מרקם הטרוגני עם מוקדים היפואקוים זעירים ורושם לזרימה מעט מוגברת בדופלר לסיכום: מרקם הטרוגני של בלוטת התריס - ממצאים חשודים לthyroditis...בבקשה אודה לפיענוח ..מאוד מודאגת!! תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, נשמע שפיר. יש ךגשץ לבדיקת אנדוקרינולוג. ניתן לתאם בזריזות במרפאתינו בארם (03-7645464) או דרך קופ"ח. בברכה, ד'ר אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא-http://www.aram-ent.co.il 03-7645464

28/10/2018 | 21:36 | מאת: רינת

ראשית תודה רבה על התשובה המהירה .שנית האם לפי המימצאים של אולטרהסאונד בלוטת התריס קיימת דחיפות לגשת לאנדיקרינולוג? (שואלת זאת מכיוון שנרשם שאפשר לעשות זאת בזריזות דרך ארם ותוהה לגבי הדחיפות) תודה רבה!

מנהל פורום גידולי בלוטת המגן (תירואיד) ויותרת המגן (פרתירואיד)