רומן ישן במשרד

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

16/03/2014 | 18:53 | מאת: מיכל

לפני מס' שנים התחלתי לעבוד במפעל גדול והיה לי רומן של מס' חודשים עם אחד העובדים שהיה נשוי. הרומן הסתיים לאחר כמה חודשים ונשארנו ידידים ממש טובים עד היום שמדברים ממש על הכל. מיותר לציין שאף אחד לא יודע על הרומן הזה לא בעלי ולא עמיתי לעבודה. לימים התחתנתי נולד לי ילד היום כבר בין 4 ואני מצפה לילדה נוספת. היחסים ביני לבין בעלי לא ממש טובים הינו בטיפול זוגי וזה לא עזר ואנו מושכים ומושכים. אבל... עברו כבר כמה שנים טובות, אנו מתראים מידי יום ואיני מצליחה להוציא אותו מהראש שלי.לא מהחלומות ולא בכלל, הוא שם כל הזמן. ברור לי שאין סיכוי שנהיה יחד אבל איך אני מוציאה אותו מהראש שלי? הוא יודע על כך והוא ממש בסדר ואף מנסה לעזור בכל מקרה מאז הרומן ועד היום לא היה בינינו שום קשר מיני או פיזי אלא התנהלות כידידים בלב ובנפש אבל איני מצליחה להוציא אותו מהראש מאז ועכשיו זה התגבר. אשמח לעצה?

הבעיה לא בראש אלא בחדר המיטות. צרות בזוגיות הן כמו חולי מורכב: לפעמים נדרשת שורה של מומחים, ריצות והוצאות עד שמגיעים למאבחן הנכון ולטיפול הראוי. כישלון של פעם צורב וכואב כספית, אבל אינו הצדקה להפסקת המאמץ. ראש בריא ימשיך לחפש מוצא ממצוקות, ולכן אין להשתיק את הראש, אלא להפסיק את המצב המעיק. חפשו מישהו אחר. אם המדיום האינטרנטי באמצעות ה סקייפ נראה מתאים, כנסו לאתר שלי, ונראה איך ממשיכים. http://www.online-counseling-dr.com/Hebrew_Speaking_Psychologist.html כל טוב, ד"ר יוסי אברהם

14/05/2014 | 18:50 | מאת: אורים ותומים

כיום ניתן להתחתן (באישור הרבנות בתור אישה שניה וכולם ראו זאת בקרב זוגות יהודים -דתיים ומסורתיים שדברו בפנים גלויות בארץ עם ילדיהם!

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה