זוגיות עם גבר נשוי

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

21/05/2013 | 14:58 | מאת: אלינה

שלום, הסיפור שלי התחיל במקום העבודה שלי שלאחר שנתיים נוצר לי קשר קרוב יותר עם המנהל שלי, יש בינינו הפרש גילאים של יותר מעשור והוא כמובן נשוי עם שלושה ילדים. ניהלנו רומן סוחף וכעבור מספר חודשים הוא החליט לעזוב את אשתו ועברנו לגור יחד, אנחנו גרים יחד כבר כמעט שנה ומתמודדים עם הרבה קשיים אשתו מסרבת לגירושין ועושה כל ביכולתה בשביל להפריד בינינו ולגרום לו לחזור אליה זה גורם לריבים בנינו כי הוא נוטה להתחשב בה וברצונותיה גם אחרי שאנחנו כבר תקופה די ארוכה יחד. אני מרגישה שהזוגיות שלנו הולכת ונהרסת כתוצאה מכל מה שקורה מסביב, לאורך כל הדרך ניסיתי למנוע נזק לילדים ותמיד דחפתי אותו להיות בקשר טוב איתם. אך כל העניין עם אשתו יוצא מגדרו, בבקשה תייעצו לי איך לנהוג ולהתמודד... מה עליי לעשות?

שלום אלינה. אהבה היא רק תחילת הסיפור גבר שעזב את אישתו לא אומר שהוא ניפרד מעברו יפה עשית שעודדת אותו להיות בקשר עם ילדיו . אך זכרי שלילדיו שלילדיו יש אמא . שהיא אישתו ואין אפשרות להפריד. בין הקשרים. כשילדיו צריכים להיות נאמנים לשני ההורים הסבל גדל , ואת ניתפסת כאשמה בסבל . איך יוכל להסביר שעזב אותם למען אישה אחרת. האם באמת יש מקום לשכנע שהוא ממשיך לאהוב אותם .. הדרך ארוכה . בדקי אם לאהובך יש את הכוח לעשות אותה עבורך..

11/11/2021 | 22:34 | מאת: מישהי

הייתי מאוד שמחה לשמחה ממך תשובה לשאלה אחת: האם הייתי רוצה שיעשו לך את אותו הדבר? כלומר תנסי להעמיד את עצמך במקום אישתו, איך זה נראה לך??? לוקסוס אהההה???????? לא מבינה איך אפשר לגרום כזה דבר לאחר

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה