עד החתנוה?האם זה אקטואלי

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

26/11/2011 | 18:30 | מאת: רינה

הנושא הוא זוגיות. בעבר שהיתי צעירה קיימתי יחסי מין עם הבן זוג שלי וכיום אני מוגדרת רווקה ועכשיו שהתבגרתי יש לי אינטרס לשמור את עצמי עד החתונה..ושהשאלה שלי זה האם זה אקטואלי?והאם הבן זוג לא יעורר ספקות בכך שאני לא בתולה..וירצה שאני אקיים איתו יחסי מין כמו שקיימתי עם האנשים שהיו איתי בעבר .. מחכה לתשובה..

26/11/2011 | 20:44 | מאת: מוני

רינה שלום רב ושבוע טוב, יש שיר של גלי עטרי שמתאים בדיוק רב למצבך: "תעשי מה שטוב לך". רינה, בראש וראשונה ולפני שתחשבי על דברים אחרים של אם ואולי.. הוא רצונך. לא הבנתי מה כוונתך באומרך "אקטואלי". אינך חפץ למכירה אלא יש לך רצון ורצון לגיטימי בהחלט כי זהו רצונך ואין בילתו. ומה זאת אומרת: " ירצה שאני אקיים איתו יחסי מין כמו שקיימתי עם האנשים שהיו לי בעבר".? שאלה כזאת אינה במקומה מאחר שכפי שאין להסתכל על עברו המיני, אין הוא צריך לבחון את עברך המיני. אין , ולא קיים שום צורך לבחון את העבר. לא העבר יקבע אם אתם מתאימים או לא. העבר הוא עבר והיום זה מצב נתון. קיימת נטייה אצל לא מעט אנשים להזכיר את העבר: "את זוכרת שלפני 20 שנה עשית לי כך וכך?... "אתה זוכר שלפני 20 שנה אמרת לי כך וכך?... "יעורר ספקות? זה לא במקום. האם את מתכוונת לבצע תחקיר מיני בטחוני על עברו? קשה לי להאמין שכן. רצונך הוא כבודך ומי שיכבד אותך יהיה ראוי להיות איתך, ולא, אין לו מקום בחייך. יש לקבל אותך כפי שאת היום, ויש להתייחס לרצונך ולכבדו. ושוב, תעשי מה שטוב לך כמילות השיר של גלי עטרי. אם לא תעשי מה שטוב לך, הרי זו את שתיפגעי ואני בטוח שאינך רוצה להיפגע. אם הוא באמת רוצה אותך, הרי הוא אמור לקבל אותך כפי שאת. לקבל ולכבד את רינה, את רצונה ואת רינה של היום, לא רינה של פעם. ושוב, זה לא עניין של אם ואולי אלא הבקשה והרצון של רינה. תעשי מה שטוב לך. בברכה, מוני (אין דעתי מהווה תחליף ליעוץ מקצועי).

27/11/2011 | 15:39 | מאת: רינה

תודה רבה לך .. העזרה שלך מאוד עזר לי:)

I'm without a Hebrew font capability on my computer for a few days. Will get back to you

לא נראה לי שהנושא הוא 'זוגיות' אלא 'שליטה'. אם מה שהיה בעבר מתאים להגדרה 'איבדתי את עצמי', סביר שמה שיסייע לך לא יהיה ויתור על יחסי מין אלא שינוי מה שקורה אצלך ביחס ל 'יחסים' באופן היותר מורחב. עוד מה שכדאי לשנות זו ההתיחסות שלך ליחסי מין; ההנאה מכך אינה צריכה להיות עניין זכרי בלבד. טוב אם תעזרי באיש מקצוע. כל טוב, ד"ר יוסי אברהם

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה