מאז בואם של הילדים לעולם אני מבוטל

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

01/10/2011 | 22:51 | מאת: אורי מלמד

שלום , אני אדם נורמטיבי ונשוי לאשה נפלאה הכרתי את אישתי במועדון יצאנו יחד 3 שנים ואח"כ התחתנו אחרי חמש שנות נישואין הגיעו תאומים , התחלה היתה מאוד קשה 6 חודשים ראשונים לא עבדנו , לא אני ואישתי אחרי 6 חודשים חזרתי למעגל העבודה ואחרי שלושה חודשים הילדים החלו ללכת למעון , מכיוון שהיה צורך לשמור על שפיות. אני אדם שעובד כל השבוע וכשמגיע שישי ,או שאני בסידורים בנק דואר, קניות או ניקיונות אח"כ מרתון לאסוף את הילדים מהגן ולנסוע לאמא שלי , אח"כ לנסוע להורים של אישתי וחוזרים הביתה מאוחר והלך היום , למחרת צריך ללכת לפארק על מנת הילדים יוציאו מרץ , אח"כ להאכיל ,לרחוץ ונגמר היום ומתחיל שבוע עבודה, אין לי זמן לעצמי ואני אדם שלעיתים אוהב גם לעשות תחביבים , מכוניות ,מפגש עם חברים , עם הזמן אני מרגיש שאני נחנק , אישתי אחרי ההריון לא חזרה לעצמה ונשארה שמנה מה שהוביל לחוסר חשק לעשות סקס , ואני נזכר בימים ההם שהיינו צעירים לפני ילדים כמה היא היתה יפה ומושכת עכשיו היא שמנה ובלתי מטופחת ,מה שגורם לי למעיין עצב , יש לי תחושה שמאז שהגיעו הילדים לעולם הכול הלך ,זמן פנוי ,תשלומים אין סופיים למעון וסופר פארם , במבט לאחור היה יותר רווחה ,ודיי עם המיתוסים שילדים מביאים אושר , ילדים זו חבילה לטוב ולרע. נכון לעכשיו אני מרגיש שהתרוקנו לי האנרגיות וירד המצב רוח והחשק לסקס עם אשתי , למישהו יש רעיון?

02/10/2011 | 19:18 | מאת: ד"ר יוסי אברהם

יש סיפור על העני מהכפר שבא לרב בטענות שהחיים קשים; הרב הורה להכניס את התרנגולות ועיזים לתוך הבית; המסכן דיווח כעבור שבוע שהחיים לא נעשו קלים יותר. אז הורה הרב להוציא את הכל החוצה, ולאחר שבוע קיבל תודות וברכות שאכן הגיעו ימים קלים. אני לא רב אבל זו הגירסה המיועדת לך: תעשה שלושה חודשים שעות נוספות בעבודה וגם בבית, כך שאישתך תקבל גם תקציב וגם זמן ללכת למכון כושר. תכין את הסבתא שבעוד שלושה חודשים הילדים מאופסנים לשבוע כי אתם יוצאים בחנוכה לאירופה לקנות לאישתך בגדים חדשים במידה החדשה שלה. כל טוב, ד"ר יוסי אברהם

03/10/2011 | 14:49 | מאת: אביבה

אין צבע כחול ... אני מבקשת להתייחס לתוכן התשובה: א. לא "מאפסנים" ילדים ! ב. בנוסף- האם אתה , יש ביכולתך לטפל במשך שבוע בתאומים תינוקות או פעוטות ? אנא, לא מן הראוי, בקלות כזאת, להפיל משימה כזאת על סבתא שאינך מכיר.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה