בעיה שיש לי עם החברה

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

16/04/2011 | 02:42 | מאת: ערן

היי, אני בן 22 ואני וחברה שלי סה"כ תקופה קצרה ביחד. אני מודע לכך שאני בן אדם עם סטנדרטים יחסית גבוהים מבחינת מראה עם בנות. ובכל זאת מאוד מפריע לי משהו עיקרי במראה החיצוני של חברה שלי והוא שהיא שעירה (יחסית לבת) וגם שהיא לא משקיעה מספיק בטיפוח המראה החיצוני. אני מודע לכך שאסתטיקה ומראה זה ממש לא העיקר בזוגיות. אבל מצד שני זה מאוד מוריד לי את המשיכה כלפיה ומפריע לי (אני מאמין שזה גם היה מפריע לרוב הבנים). בנוגע לשעירות-יש לציין שהשיערות שלה בגוף הן מאוד כהות לעומת צבע העור שלה שהוא מאוד בהיר ולכן גם אם הן קטנות ומעטות יחסית הן מאוד בולטות. השעירות היא במספר מקומות מביניהן: 1. יש לה שיערות בצורה בולטת בידיים. פחות מאצל גבר אבל בצורה שמספיק נראית לעין ויש לה יחסית הרבה לאישה 2. כשמסתכלים עליה מקרוב יש לה שפם קטן. כמובן שלא כמו אצל גבר אבל בהסתכלות מקרוב כמו שאני בא לנשק אותה זה נראה לעין וקצת מפריע לי. 3.למרות שזה פחות מפריע לי- אבל יש לה גם שיערות בבית שחי. לא כמו אצל בנים, אבל שוב יחסית הרבה לאישה. בנוגע לטיפוח המראה החיצוני: הבנתי שבעבר היא באמת הייתה יותר רזה מכיום. אבל כיום יש לה קרס די בולטת בבטן. היא עדיין לא ממש שמנה אבל גם רחוקה מלהיות רזה (כמו שהיא חושבת שהיא). ניסיתי ממש בקטנה לרמוז לה על זה אבל המוזר הוא שהיא בכלל לא שמה לב לזה. למשל: היא חושבת שהיא רזה (ואפילו אמרה את זה בכל מיני הקשרים), למרות שהיא קצת מלאה (בעיקר בבטן). *מצד אחד דברים אלה מפריעים לי ומצד שני אני לא רוצה לפגוע בה ולא רוצה שזה יפגע ביחסים בינינו. בא לי "לשים את הקלפים" על השולחן מבלי להלחיץ אותה ולפגוע בה. אני אוהב אותה ומעוניין בלהמשיך את הקשר איתה. מצד שני זה דבר שקצת קשה להתעלם ממנו... אשמח לשמוע עצות שלכם לגבי איך לומר לה מבלי לפגוע בה ועל איך להתמודד עם זה. תודה

16/04/2011 | 09:49 | מאת: מוני

ערן שלום, לכל אחד ואחד מאיתנו קיימים/ות הערות לגבי בן זוגנו, אם זה במראה, התנהגות וכו'. מחשבתך "לשים את הדברים על השולחן" הינה הגישה הנכונה ביותר. מן הסתם אתה מכיר אותה למרות היותכם זמן קצר יחד. שיחה מאין זו צריכה להתנהל בעדינות המירבית אולם עניינית , ואם זה נושא שמפריע לך וזהו הנושא היחידי, מה קל יותר משיחה על מי מנוחות לצורך ליבון ה"עניין". מיקום השיחה, טון השיחה,סבלנות-כולם יעשו את האוירה נינוחה. הסבר לה כי אתה אוהב אותה וכי יש דבר קטן שאתה מבקש לדבר . עליו ואין צורך יותר מכך. ודאי לא לפגוע בתדמיתה העצמית , דבר אשר יפגע בה, אלא דווקא להפך. בשיחה, השלך על עצמך משפטים כמו:"אני אוהב אותך", "אני בטוח שיש בי פגמים" ועוד על עצמך. מנגד, לאחר ששמת על השולחן את העובדה כי אתה רוצה קשר מתמשך איתה וכבר אמרת לה שגם לך יש מגבלות, רק אז תעלה את הנושא: "אני מבקש ממך לשמוע על דבר קטן שאני מבקש ,והכל לטובתנו, לדבר איתך על נושא מסוים שהייתי מבקש שתחשבי עלייו כי הוא טיפה מפריע לי" (והכל בעדינות מירבית). בטוחני כי גישה זו שהיא גישה מרככת, תגרום לאפקט חיובי ורצון מצידה לגרום לך להמשיך איתה ללא מאבקים וללא חילוקי דעות מיותרים, והרי מדובר בנושא אכן קטן (וגם אתה טוען כי השעירות אינה מוגזמת אלא קצת יותר מנשים אחרות). תמיד בגישה חיובית משיגים הרבה יותר מגישה ולשון ציווי. ערן, הפתרון הוא קל. נסה ותיווכח. בברכה, מוני לדוגמא:

16/04/2011 | 14:28 | מאת: ערן

זה באמת לא נשמע לי משהו רציני מידי ובעיה גדולה. מצד שני אם זה מפריע אז רצוי בעדינות המירבית לומר לה על כך. מה שהיא תחליט לעשות זה עניינה. סה"כ זה הגוף שלה ואני לא רוצה שהיא תעשה משהו שהיא לא שלמה איתו. עדיף להתמקד בדברים החיוביים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה