אני לא יודעת מה לעשות... בבקשה תעזרו לי

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

03/04/2011 | 03:22 | מאת: קירה

היה לי חבר שלושה וחצי חודשים (אני בת 29 והוא בן 26), היה לנו קשר מקסים והיתי בטוחה שהרגשות שלנו הדדיים. לפני שלוש שבועות הוא סיפר לי שהוא לא מצליח לפתח רגשות כלפי, אבל הוא יודע שאני הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים ושאני הבנאדם הכי מדהים שיצא לו להכיר ושאני עונה על כל הקרטריונים שלו לאישה מושלמת (הוא כל הזמן אומר לי את זה), אבל הוא לא מצליח לפתח רגשות והוא לא מבין למה. הוא אומר שהוא מאוד רוצה לפתח רגשות ולאהוב אותי כמו שאני אוהבת אותו, אבל הוא מרגיש אטום רגשית מאז שסבא שלו נפטר (לפני שנה) והוא לא יודע איך להתמודד עם זה ומה לעשות. לפני כמה ימים השיחה עלתה שוב והוא החליט שאנחנו צריכים להיפרד כדי לא לפגוע בי ולא לעצור לי את החיים. למרות שהוא לא רוצה. כמה שעות אחרי שהחלטנו להיפרד הוא התכתב איתי ואמר שהוא הבין שעשה טעות, אבל הוא לא יעז לבקש ממני לחזור. הוא בוכה המון, אומר שהוא מבולבל, שהוא מפחד לאבד אותי, שהוא נקרא מבפנים, שהוא מרגיש שהוא משתגע. אני מאוד לא רוצה לאבד אותו, אני מאוד אוהבת אותו. בבקשה תעזרו לי לעזור לו לצאת מהפלונטר הזה, לפטור את הבלאגן ואנחנו נוכל לחזור להיות ביחד... אני מרגישה אבודה כי אני לא יודעת איך לעזור לו. מה לעשות במצב כזה?

גברים רבים מתקשים להסביר את רגשותיהם או שיקוליהם; יתכן שההסבר אודות הקושי הרגשי בעקבות פטירת הסבא הוא אמצעי להתחמק מהמטלה האמיתית של דיבור ואמירה שהקשר אינו רצוי לו. טוב יהיה עבורך אם תקבלי את הקושי ותמשיכי הלאה בחייך. כל טב, ד"ר יוסי אברהם

05/04/2011 | 00:10 | מאת: קירה

אתה לא הבנת אותי נכון... אני לא מחפשת פיתרון בשבילי ומה טוב בישבילי... אני מחפשת דרך לעזור לו להיפתח... אם הקשר הזה לא היה רצוי זה היה הרבה יותר פשוט כי אז פשוט הינו נפרדים ובזה זה היה נגמר. אבל זה לא ככה, ואנחנו לא רוצים להיפרד... בגלל זה אנחנו מנסים למצוא פיתרון לבעיה שלו... מה אתה יכול להציע לו לעשות כדי להיפתח? כדי להתחבר לרגשות שלו?

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה