פחד

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

21/03/2011 | 16:36 | מאת: אורית

שלום אני עברתי טראומה מסויימת של אהבה נכזבת אהבה אסורה. מאז אני לא מצליחה לצאת לדייטים כל דייט אני מתחילה להקיא נהיו לי פחדים מגברים מה עלי לעשות..

לפני שתצעדי קדימה כדאי לברר את הרקע לאותה אהבה אסורה, כדי לראות האם את מצויידת במשאבים האישיותיים הנדרשים להשרדות בעולם ה דייטים. פני לפסיכולוג/ית חברתי או קליני. כל טוב, ד"ר יוסי אברהם

22/03/2011 | 12:45 | מאת: מוני

אורית שלום רב, קיימת שאלה מהותית והיא: האם אכן אותו בחור אהב אותך ואת אותו , או שהכל בגדר "מים גנובים ימתקו"? "אהבה נכזבת אסורה"- אחד מכם נשוי או קרבת דם קרובה, או שאחד בהלכי גירושין ואז בכל אחד מהמקרים הקשר הופך להיות סבוך יותר, אלו האפשרויות השכיחות במושגים שציינת.קיימים עוד סוגי אהבה אסורה אך אלו הם השכיחים ביותר. מדוע קיימים אצלך פחדים מגברים? האם אותו בחור עשה לך משהו? לאור מה שאת מתארת , המדובר סה"כ(מבלי להמעיט בערך האהבה שקיימת אצלך), בפרידה בין שני בני זוג , והרי אינך מתארת מעשים שהוא עשה ומכך אפשר להבין כי הוא לא עשה דבר שפגע בך, אלא אם כן את מסתירה דבר מה שאת יודעת. לכאורה לא צריך להתקיים אצלך מושג הפחד מגברים ואולי את השאלה הזו את צריכה לברר בינך לבין עצמך , ואם לא הצלחת , אזי מומלץ לפנות לבירור העניין אצל איש מקצוע, פסיכולוג וכד'. אם הינך מרגישה כפי שאת מרגישה לגבי דייטים, אזי אולי שלא תקיימי דייטים בזמן הקרוב ותימנעי מכך , עד בירור העניין כפי שציינתי. לא יקרה דבר אם לא תצאי לדייטים, מה עוד שאת מציינת כי הדייטים עושים לך רע, וממה שעושה לנו רע , אנו צריכים להימנע/להתרחק. בברכה, מוני (והכל בגדר דעה אישית בלבד).

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה