נפרדתי מהחברה..

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

02/01/2011 | 02:20 | מאת: בדוי

חברה שלי נפרדה ממני אני אוהב אותה כלכךך אני מרגיש שזאת היא שאני הולך לחלוק איתה את שארית חיי אבל היא טוענת שהיא רוצה לפתוח דף חדש בחים שלה וגם היא אוהבת אותי אבל אנחנו רבים וזה מה שמפריע לנו מריבות מטופשות שכאלה.. ומאד קשה לי עם זה אני לא יודע איך להתמודד עוברות לי בראש כל מני מחשבותת!!

02/01/2011 | 07:54 | מאת: אמפטיה מוחלטת אך מסויגת

איש יקר- אינני יודע בן כמה אתה אך הודעתך נוגעת ללבג ואי אפשר להתעלם ממנה. דבר ראשון: שלא תעיז אפילו לחשוב או אפילו לרמוז שתזיק לעצמך בצורה זו או אחרת ולאור העובדה כי העלית את כאבך בכתב, היא כשלעצמה מעודדת ובטוחני כי הזמן יעביר את רוע ה"גזרה"-תן לזה קצת זמן. שנית: לאור מה שאתה מציין כי היא טוענת שהיא אוהבת אותך,תן לה קצת מרווח זמן וייתכן כי זה יעזור-אולי היא זקוקה למעט זמן עם עצמה והיא בעצמה תחזור אלייך כהרף עין. דבר שלישי: בין אם כן ובין אם לווא, בכל מקרה הרגשתך היא נחלת רבים וטובים והזמן מרפא כל דבר- נכון הדבר כי ייתכן כי יעבור מעט זמן עד שתתגבר אך האמן לי כי זה יעבור גם יעבור ותכיר מישהי אחרת וכשזה יקרה אתה תשכח מהר מאוד את כאב הפרידה ולא תאמין עד כמה נכון הדבר הגם שכרגע אינך חושב ורואה דבר ואיך אומרים?-"לא סופר דבר ממטר". לפי סגנון כתיבתך אני מהמר שגילך נע סביב גילאי השלושים ואולי פחות(תקן אותי אם אני טועה) ואם נכון הדבר הרי זהו דבר שכיח עד מאוד בגילאים אלו וגם בכל גיל אחר אולם הרגישויות בגיל כז הן מעט שונות. אם דבר לא יעזור הרי אם תצליח לשכנע אותה להגיע לפגישה משולשת יחד איתי כיועץ מוכר הרי שלח לי תגובה באתר ואעביר אלייך את כתובת המייל שלי ומשם נמשיך הלאה. אינך מציין את אזור מגוריך אולם אני אגיע לכל מקום בארץ אם זה יקל עליך ועליה באם אינכם ממונעים ו/או מכל סיבה מוצדקת אחרת ובלבד שאנסה לעזור לכם כמיטב האפשר לאור הכשרתי וניסיוני. זכור דבר אחד: על הכל אפשר להתגבר ומה שאתה חש היום לא תרגיש מחר והריני בזאת להציע את עזרתי המקצועית אולם דבר זה ייתכן רק בנוכחות שניכם וכמובן בהסכמתכם ההדדית. שבוע טוב ותתעודד!!! יש פיתרון לכל דבר.

02/01/2011 | 10:50 | מאת: ובכן..

מאד עזרת לי.. לשאלתך אני בן 20 ומתגורר באזור ב"ש והסביבה ובאמת שתגובתך לנושא מאד עזרה לי ועודדה אותי אקח את דברים אלה לתשומת ליבי ואף אחשוב על הרעיון להיפגש עימך.. אהיה איתך בקשר.. ואם את לא יכולה לראות את כתובת המייל שלי אשמח להעביר לך אותה.. בברכה והמשך יום טוב.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה