פניה בפורום-אולי זה יעזור

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

30/07/2010 | 20:07 | מאת: מחפש דרך היחלצות ממצב קשה

אני בשנות ה-40 המאוחרות לחיי. היה בבעלותי מפעל מצליח ביותר ברמות בינלאומיות עד סוף שנות ה-90. העסק התמוטט עקב מעשים פליליים חמורים ביותר שבוצעו בין היתר ע"י עורכי דין וכל התיעוד נמצא בידי. עקב קריסת העסק התמוטטתי נפשית ומאז לא חזרתי לעצמי אלא לפרקי זמן קצרים. בנוסף, קיימים בידי צ'קים חוזרים של לקוחות שנשארו חייבים לעסק בסדר גודל של מיליונים רבים של שקלים ובהערכה גסה המדובר בכ-20,000,000 ש"ח.(עשרים מיליון ש"ח). עקב מצבי הנפשי הרעוע הגעתי לאבסורד של מחשבה על המחיה והקיום היום יומיים-אבסורד הלא כן? אין אני מוצא כוחות להתמודדות עם המצב והתיסכול אוכל כל פינה טובה. אני זקוק להמון תמיכה נפשית כי בכוונתי להוציא את כל הסיפור לאור,הן במעשיהם הפליליים של עורכי הדין וכל מי שהיה מעורב בפרשה,שלאחריה דרך אגב,התאבד חבר טוב שלי שזה כשלעצמו מהווה טראומה בפני עצמה. בנוסף אני זקוק לתמיכה נפשית על מנת להתמודד עם גביית החובות העצומים כפי שציינתי. עורכי דין מושחתים, מעשים פליליים,התאבדות חבר שהיה בן בית אצלי,קריסתי הנפשית ובכל זאת ולמרות השנים הרבות שעברו מאז,אני נחוש היום יותר מתמיד שיבואו על עונשם ואני לא עושה זאת רק למען עצמי כי אם גם למען אחרים בבחינת "למען יראו ויראו". אבסורד מצב בו אני,שחייתי ברמות חיים גבוהות הגעתי למצב של פת לחם של ממש וכפי שאמרתי מצויים בידי נכסים רבים בסדר הגודל כפי שציינתי. אני מחפש מישהו שירים את הכפפה ויצטרף אלי למאבק ארוך ,קשה ומייגע אשר בסופו של דבר האשמים יבואו על עונשם ובכך אזכה אחרי שנים רבות למנוחה ושלווה נפשית כי כל הזמן הזה הם נהנים מהפירות ואני במשבר עמוק. המחשבות הבלתי פוסקות על המעשים שנעשו, האנשים "הרעים" שנהנו ולמיטב ידיעתי עדיין נהנים,מכרסמת כל פינה טובה ויותר מכל,אובדן החבר המקסים שהתאבד כתוצאה מכל מה שאירע. אשמח לעזרה גם בתחום הגביה של סכומי העתק שאנשים נותרו חייבים לי. לא יאומן כי יסופר אך אני הגעתי לפת לחם בעוד בידי עשרות מיליוני שקלים ואין אני מוצא כוחות נפש (ודרושים כאן כוחות נפש רבים) להתמודד עם הכל. מי שרואה את עצמו/ה מוכן/נה להתמודד עם כל מה שציינתי וממש לעזור בשביל לעזור , אני מבקש שיתנו יד ויעזרו ובכך יעשו מצווה גדולה ושכרם לא יאחר לבוא ,גם בעולם הזה וגם בעולם הבא. אולי זה נשמע כדתי יותר מידי וגם שעת הכתיבה היא בשבת,אך מי שמציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו. המאבק יהיה קשה אך לי אין מה להפסיד יותר ורק להם יש. לא שכחתי,לא שוכח ולא אשכח,לא סלחתי,אינני סולח ולא אסלח להם לעולמי עד. אני זקוק לתמיכה נפשית בלתי מותנית מורלית ע"מ שאוכל להוציא את הצדק לאור. לא ייתכן שהם יהנו ומשיכו להינות יום ביומו ואני רעב ללחם-זה אבסורד בל יתואר וחובה לשנות זאת ומכיוון שאין לי תמיכה , לכן אני פונה לעזרה בפורום עם המון תקווה שימצא/תימצא מישהו שיבין את המצב ויתן כתף תומכת. תמיכה נפשית שאני כה זקוק לה. תודה.

31/07/2010 | 10:57 | מאת: מחפש לעזור

31/07/2010 | 13:25 | מאת: מחפש דרך היחלצות ממצב קשה

כל מי שמוכן לעזור ולתת כתף תומכת למצב שתיארתי מוזמן ליצור קשר בכתובת מייל: [email protected] אינני יודע כיצד אני עדיין שורד בחיים. האמת שאין לי מה להפסיד והמצב רק הולך ודועך ואני מרגיש שגם חיי הולכים ודועכים. בזמן האחרון ישנן אצלי נקודות שבירה שאני אומר שאין לי בשביל מה לחיות. פשוט נמאס. חיי אינם חיים. כל עזרה שתינתן תתקבל בברכה. אני פונה לקבל עזרה אמיתית.

ססיפורך נוגע ללב, צר לי על מר גורלך, לדעתי כדי שתפנה לעזרה נפשית לטיפול וכן לעזרה תרופתית שתיתן לך כוח להתגבר.אתה מדבר על משבר עמוק וארוך, ומן הראוילהעזר באנשים מומחים לגביה,ובלווי משפטי שתוכל לקבל גםדרך הסניגוריה הציבורית, ויש גם משרדים רבים שמקבלים תיקים ללא עלות. לגבי פניה אנונימית בפורום הזה, אין ליספק שרבים ירצו לעזור ,אך אתה זקוק לעזרה מקצועית . ולחבים לעזרה נפשית ואשמח אם תידע להפריד בין השנים

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה