שבר בצוואר הירך אצל אשה מבוגרת.
דיון מתוך פורום שברי צוואר הירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי אשה בת 87 עם שבר בצוואר הירך, כרגע נמצאת באיכילוב. רוצים לנתח אותה עם הרדמה כללית. השאלה שלי היא, האם חייבים לנתח? כי זה מסוכן לאשה בגילה. אם חייבים, מה הטיפול לאחר מכן . תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב. ההחלטה על ניתוח בעקבות שבר בצוואר הירך, מול טיפול שמרני, תלויה בגיל המטופל, מצבו הכללי, מחלות הרקע, מצב תפקודי לפני השבר ופוטנציאל שיקומי. אם ההחלטה היא לנתח, כנראה שכל ההיבטים הללו נבחנו. לאחר הניתוח והשיקום, חשוב שתברר לגבי טיפול מונע שברים נוספים - טיפול לאוסטאופורוזיס. רפואה שלמה