הפרעת קשב והריון
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 15, עם הגילוי על ההריון הפסקתי את השימוש בתרופה להפרעת קשב קונצרטה 58 מג באופן מיידי. מאז אני חשה עצבות בלתי מוסברת המלווה בבכי ללא סיבה, חוסר חשק לצאת מהבית ומהמיטה, עייפות מוגברת וחוסר חשק לעשות דברים שבדרך כלל אני אוהבת לעשות. האם מה שאני חווה הינו דיכאון וכיצד אני יכולה לשפר את מצבי?
לקריאה נוספת והעמקה
חן שלום, השינויים ההואמונליים של תחילת ההריון עלולים ליצור מצבי רוח משתנים או דכאון קל. אם מצב זה ממשיך מעל שבועיים, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל