מפגש עם ההורים של החבר
דיון מתוך פורום משפחה וזוגיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני וחבר שלי יוצאים כבר שנה ועדיין הוא לא הכיר לי את הוריו, כששאלתי אותו מדוע לא עשה זאת עד היום הוא ענה שזה בגללו ולא בגלל ההורים. לא הבנתי את התשובה. וכמובן טען שאנחנו במערכת יחסים רצינית. אשמח לקבל עצה מה עושים במצב כזה והאם עלי להעלות שוב את השאלה הזאת בפניו? אולי הוא משקר לי ולא בטוח ביחסים בינינו אני לא יודעת ואני מודאגת בשל כך. אשמח לתגובתך המהירה. תודה. יעל
שלום אם הנושא כל כך חושב לך ויש לו משקל במערכת היחסים שלכם בשלב זה , מציע כי תקיימי עימו שיחה ותבקשי לקבל ממנו את ההתייחסות לנושא ומשם להתנהל הלאה. בהצלחה