אמא מעצבנת ממרמרת אותי

דיון מתוך פורום  משפחה וזוגיות

08/08/2017 | 22:46 | מאת: **אנונימית**

אמא שלי כל הזמן מעירה לי ופוגעת בי בקשר לחיצוניות שלי טוענת שאני נראית רע, השיער שלך ככה, האיפור שלך, ונמאס לי מהערות שלה למרות שאני לימדתי את עצמי טיפוח ואני זאת שביקשתי ניתוחים 2 פלסטיים אני לא מוזנחת, יש גם תקופות קשות והיא לא משלימה עם המראה שלי אומרת לי "את נראית רע" הורסת את עצמך, אמרת לה תראי איך את נראית כדי שתרד ממני והיא עונה: "מה את משווה בינינו? את אפילו לא בת 30.. אני בת 50!" ואפילו שאני בוכה ונשברת מולה מההערות המשפילות היא ממשיכה ללחוץ על הגז כדי ועל העצבים מזל שאני לא גרה אצלה. לא סתם אני מקנאה בבנות יפות.

לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2017 | 22:47 | מאת: אני

עברתי ניתוחים פלסטיים בגיל צעיר כדי לשפר.

שלום לך מבין לליבך, איני יודע בת כמה את אך אני מניח כי את מעל גיל 20, איני מבין ויודע מהו המניע של אמא שלך לפגוע בך ולקנטר אותך, את גם מציינת שאינך גרה עימה ולכן לדעתי עליך לקיים עימה שיחה, בה תבהירי לה בצורה אסרטיבית את הפגיעה שלך בה ואימרי לה באותה נשימה כי לא היית מצפה לכך מאם שאמורה לאהוב לעודד ולתמוך, ובליית בררה אם הדבר ימשיך תאלצי לדלל את הקשר בינכם, אולי אז היא תבין את משמעות הפגיעה.

12/09/2017 | 04:09 | מאת: אנונימית **

תודה על ההבנה והתשובה. המקרה חזר על עצמו, היא משווה את עצמה אלי אומרת לי "תראי אותי אני בת 50 ותראי איך את נראית רע ואת אפילו לא בת 30" חזרה על דברייה הפוגעניים ואומרת לי חולת נפש, ולצערי הרב אני תלויה בה כי אני לא בקו הבריאות בכלל אבל לא מבחינה נפשית, בעיה אחרת בבריאות שמשפיעה על הכל, אשתדל להתרחק.

מאחל לך בהצלחה וחישבי , יתכן שאת צריכה לבנות לך חיים עצמאים משלך ולייצר קשר פחות דומיננטי עם אימך שמבקשת לפגוע בך

מנהל פורום משפחה וזוגיות