טיפול בפטרת קשה לחולה כרונית
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חולת NMO (noirimialitis optica שמאופיין בעיקר בהתקפים נוירולוגים זהים להתקפים של טרשת נפוצה. מאחר והמחלה היא מאוד נדירה, אין הרבה אפשרויות טיפול, וכיוון שאף טיפול לא הפחית את ההתקפים, לפני כחצי שנה התחלתי טיפול בריטוקסימאב (מבטרה) שהוכח כמפחית ואף מפסיק את ההתקפים. הגוף שלי מאוד חשוף לזיהומים, דבר שמגביר את התפשטות הפטרת. כרגע כמעט כל הציפורניים ביד ימין שלי עם פטרת קשה, ושום טיפול חיצוני לא עוזר. האם בהתחשב שאני תחת טיפול עם ריטוקסימאב (ניתן פעם ב10 חודשים בעירוי של 2000 מ"ג) ממולץ לי להתחיל טיפול בכדורים? תודה
אפילו אם לא היית מקבלת תרופה מדכאת חיסון, במקרה של מערובות מפושטת של ציפורניים, יש לקחת משטחים ולשקול טיפול סיסטמיבכדורים