סובלת מגרד ואי נוחות - האם מדובר בטחור?
דיון מתוך פורום טחורים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד ר, בוקר טוב , מזה ספר שבועות, סובלת מאי נוחות וגרד בפי הטבעת. הופיע עור בולט. לדעת רופא המשפחה - טחור. קיבלתי משחת פרוקטו גליבנול . ניסיתי מספר פעמים , שורף. רכשתי משחת הממליס של חברת ראן בוטניקלס וגם היא שורפת, אך נרגע לאחר מעט זמן. האם כך צריך להרגיש? האם משחה מסוגלת להעביר את הטחור? וכיצד אוכל להעלות תמונה ? תודה רבה מראש, בחורה
אין צורך להעלות תמונה. יש צורך להבדק אצל פרוקטולוג לאיבחון הבעיה, ייעוץ ומתן טיפול מתאים.
(מספר מקשר)