נכות כתוצאה מניתוח טחורים

דיון מתוך פורום  טחורים

16/01/2023 | 12:03 | מאת: אילן

לפני 4 חודשים עברתי ניתוח לכריתת טחורים מספר שבועות לאחר מכן התילו בעיות ברגליים ובאגן וכעת אני משותק בשתי רגליים ובאגן עברתי ניתוח של כריתה עם הרדמה לא אפידורלית ...אני לא מבין מה קרה ומה יכל לגרום לבעיה הזו פי הטבעת שלי תקין אנטומית ויש לי שריפות וכאבים בעכוז שמאל לא מסוגל להתפנות לוקח משלשלים ..נורמלקס ואוכל סיבים אין לי יכולת טובה להשתחרר מה קורה כאשר אדם לא יכול להתפנות ?מה הפתרון הרפואי לזה?החיים שלי נהרסו!!

איני מכיר את המקרה שלך ולא ברור איזה ניתוחים עברת אחרי ניתוח הטחורים. לא נראה שיש,קשר בין ניתוח הטחורים למה שמתואר בפניה ונשמע שמדובר בבעיה אחרת ממקור עמוד השדרה.

16/01/2023 | 14:41 | מאת: אילן

תודה על התשובה לא עברתי ניתוח אן הליך רפואי אחר מלבד טחורים Mriעבוד שדרה תקין צווארי ומותני גם mri מוח תקין גם בדיקו emg תקינות הכל החל לאחר ניתוח הטחורים אני באין סוף בדיקות !! שוריפה בפי הטבעת וצורך להתפנות כל שעה וחצי...לא מרגיש ..רק היציאה מורידה את השריפה.. התרוקנות קשה מבצע נשימות ..ממש מותש..

ניתוח לכריתת טחורים לא אמור לגרום לתופעות המתוארות. מה אומרים הרופאים המטפלים בך? נשמע שמדובר בפגיעה עצבית כלשהי.

16/01/2023 | 18:23 | מאת: אילן

אכן כנראה מדובר בפגיעה עיצבית שלא ברור ממה נובעת עברתי 2 אישפוזים ובדיקות וממשיך בבדיקות אין לי אבחון וגם לא מטופל..אני ממש מתוסכל מכיוון שמצבי מתדרדר אני כעת כמעט ולא יכול ללכת ומתקשה גם לעמוד והכל לאחר ניתוח הטחורים לפני הניתוח נהגתי ללכת כל יום כ5 קמ וכל הפרמטרים היו תקינים נאלצתי לעבור את הניתוח עקב דימום שגרם לי לאנמיה ומאז אני לא יכול כמעט לזוז ואני עולה במשקל בעקר בבטן וירישה במסת השריר..וממשיך להיות אנמי התחלתי לקבל עירוי ברזל אין לי מושג ממה אני סובל מאחר שכל הפרמטרים שנבדקו לא יכולים להסביר ..

צריך לאשפז אותך לבירור. שתבדק ע"י מספר מומחים: כירורגים, אורטופדים, נוירולוגים, פנימאים ויחד לנסות לאבחן את הבעיה החמורה שלך

מנהל פורום טחורים