התייעצות דם בצואה מבקשת ייעוץ
דיון מתוך פורום טחורים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 41 לאחר שני קיסריים האחרון לפני 7 שנים....לפני 8 חודשים בעת שישבתי בשירותים ללא מאמץ ניכר...ראיתי שכל המים באסלה ורודים שממש חשבתי שאולי בלתי מחזור אחכ ראיתי שיש דם טרי בין השכבות של הצואה .נבדקתי במיון ונאמר שאולי זה טחור פנימי ונשלחתי לקולונסקופיה ..מאז חלפו 8 חודשים והארוע המלחיץ הזה לא חזר על עצמו תודה לאל...אני די חוששת מהבדיקה...לטור הנתונים יש דחיפות לבצע אותה?מה יכול להיות הסיבות לדמם חד פעמי??יש לי טחור חיצוני קטן מאוד...האם סרטן מעי גס מתבטא ככה???לציין שאני סובלת מכאבי בטן בקיבה בימים שאני לא אוכלת טוב..תודה
לקריאה נוספת והעמקה