רואקוטן ומניעת הריון עקב הסיכון

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

14/04/2013 | 11:18 | מאת: אסתר

ד"ר יורב שמואל שלום רב, אני בת 23, אמא לתינוק בן שנה יונק ולאחר ניתוח קיסרי. עקב הניתוח, הוצרכתי ליטול אמצעי מניעה. בזמן נטילת האמצעים (סטאזט), הפצעים שהיו מנת חלקי במהלך גיל העשרה, נראו נעלמים כלא היו. בשעה שהופסקו הגלולות, חזרו הפצעים בכל תוקפם. כעת, אני מפסיקה להניק ושוקלת ליטול שוב את הרואקוטן (נטלתי בעבר), אך כמובן שאני צריכה ליטול שוב גלולות. שאלותיי הן: *האם ישנן גלולות מסויימות שמומלצות בזמן נטילת הרואקוטן? *מה אוכל לעשות הכי טוב בכדי שהטיפול יצליח ולא יחזרו שוב הפצעים? בכל המשתמע. אשמח לעזרתך. ומעריכה אותה מאוד!!! נ.ב: ראוי לציין, כי בעבר נטלתי את הרואקוטן 3 חודשים ולא המשכתי את הטיפול עד תומו, לכן (כך נראה), חזרו שוב הפצעים.

לקריאה נוספת והעמקה

אסתר ערב טוב ישנן בהחלט גלולות שעוזרות גם לאקנה כמו דיאנה יאז ועוד, התייעצי עם הגינקולוג שלך במידה ומתאימות לך הייתי מציע לפני הרואקוטאן לנסות לראות אולי יעזרו ולא תצטרכי את השילוב ביניהם . (לפחות מס מחזורים עד שרואים שינוי) והיה ולא אפשר לשלב עם רואקוטאן

15/04/2013 | 08:49 | מאת: אסתר

תודה על תשובתך המהירה! השאלה היא, האם גלולות מסוגלות למנוע את הופעתם של הפצעים בשנית, כמו הרואקוטן, פשוט להעלים אותם לצמיתות? מהי פעולתם של הגלולות? לסדר את המערכת ההורמולית וכך מונעות הופעת פצעים? מודה שוב על עזרתך ותשובותיך שוודאי יועילו לטיפולי!!!

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות