טיפול באקנה

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

25/07/2012 | 00:49 | מאת: זיו

שלום, אני (14.5) כבר חצי שנה בלי רואקוטן אחרי תקופה של 10 חודשים שבה לקחתי את הכדורים לא במינון גבוה כי האקנה שלי לא היתה כזאת קשה, הייתי עם פנים חלקות אבל סבלתי מתופעות לוואי כמו יובש רציני בשפתיים ודימום מהאף בעיקר בקיץ ואפילו פעם אחת בסוף בית ספר ומאז יש לי טראומה ואני כל לילה שני מספיג את האף בווזלין. ועכשיו חזרו לי טיפה החצ'קונים באופן ממש קל בעיקר במצח עם אחד-שניים באיזור הטפוח של הלחיים ליד האף. אני רוצה שהם יעלמו! כי בתור אחד שהיה עם פנים חלקות אחרי רואקוטן קשה לי לראות אפילו פצעון אחד על הפנים שלי ואני בחיים לא חוזר לרואקוטן. שמעתי על כדורי אקנגון אך לא מצאתי מידע מספיק אמין באינטרנט בכדי שאני אוכל לנסות אותם. בנוסף, אני כבר שבוע-שבועיים לוקח כל יום לפני השינה 22 מ"ג אבץ ואני לא רואה שינוי דרמטי בפנים שלי. רציתי לדעת אם נטילת ויטמין A טבעי במקום רואקוטן (אני לא חושב שיש לי אקנה שמצריכה רואקוטן) או לקיחת כמוסות "דרמה קליר" של חברת SUPHERB יפתרו את הבעיה. אשמח לשמוע מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר לאלו שהאקנה שלהם קלה-בינונית, אשר לא דורשת רואקוטן, אך עדיין תגרום לפנים חלקות ללא תופעות לוואי. תודה מראש :)

לקריאה נוספת והעמקה

כדי שויטמין a יהיה אפקטיבי צריך לקחת במינון גדול שגורם לתופעות לוואי קשות לכן פיתחו הת הרוןאקוטאן .לגבי האבץ אין ביסוס מדעי שעוזר !!! אנני מתמצא בתרופות טבעיות ,אך מה דעתך על טיפול פוטו תרפי (אור)?

29/07/2012 | 11:37 | מאת: זיו

זהו טיפול ממש יקר לא ? גם לפי ממה ששמעתי הוא יכול רק להעלים את הפצעונים הקיימים, ולא להבטיח שלא יצאו עוד כמו שעושה הרואקוטן ... אגב , יש לך דעה כלשהי על כדורי האקנגון ?

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות