שיפור מעמדה בכיתה

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

08/09/2005 | 11:25 | מאת: אמא

תודה לך על תשובתך. היא נמצאת בחוגים וזה תחום שבא לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר, פסנתר, התעמלות קרקע, אנגלית והיא נהנת מכך. מחוץ לכותלי בית הספר היא מממשת עצמה בכל תחום אפשרי אך בעייתה הכי גדולה היא בהפסקות בבית הספר, היא לבד!!! ולאף אחת לא אכפת. והיא נבוכה מכך. אני בהחלט מסכימה עם גישתך שלא צריך להאיץ באף אחת להיות חברתה ובהחלט להרפות ממנה למרות שהבוקר האצתי בה להמשיך לנסות אבל השכלתי ואשנה גישתי. אך מה בנוגע להפסקות? בכיתה אינה יכולה להישאר, אם כך מה האפשרויות שלה? בנוסף לכך אני חשבתי על כיוון של שידרוג המוניטין שלה, המעמד שלה ע"י המורה בכל צורה שהיא, ע"י מינוייה לתפקיד שיעורר ההתעניינות בה ויעמיד אותה בפוזיציה מרכזית יותר, אך לצערי איני מוצאת כל רעיון. אני זקוקה לעיצה טובה ממך. תודה רבה

08/09/2005 | 11:49 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שוב שלום, לפי תיאורייך הנוספים, את מאוד אמביציוזית כלפי בתך ואני תוהה אם בסופו של דבר היא לא תגדל להיות פרפקציוניסטית, עם כל הסכנות שבכך: http://gidi5.home-page.org/ . לא ברור לי גם אם יש לה חברות במסגרות האחרות ואז התבודדותה בביה"ס היא די זניחה. אין לי רעיון כיצד לשפר את מעמדה בכיתה ואני גם לא חושב שזו צריכה להיות מטרה, אך מה שבהחלט נראה לי שכדאי לך לפנות לייעוץ מקצועי כדי לבדוק בינך לבין עצמך מה משמעות ה"פושריות" שלך כלפיה וכיצד את יכולה לרדת מזה. אחרת זה עלול להיות מסוכן להתפתחותה. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.gidi.home-page.org

08/09/2005 | 21:50 | מאת: אמא

מודה לך מקרב לב...הורדת ממני חתיכת יציקה מלבי ונתת לי כיוון נכון ובריא. כל טוב לך

מנהל פורום פסיכותרפיה