צניחת עפעף בעקבות הזרקת בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר זיידר שלום, לפני עשרה ימים הוזרק לי בוטוקס למצח ע"י כירורגית פלסטית. כשבוע לאחר ההזרקה צנח עפעף ימין והעין נראית "חצי סגורה ועצלה" כאשר המצב מחמיר לקראת הערב.חזרתי לרופא שאמרה לי לעשות קומפרסיב חם מעל הגבה וציינה כי תוך שבוע אמור לעבור. רציתי לדעת מדוע קורה מצב שכזה והאם קומפרסיב חם באמת אמור לעזור. כמו כן, האם רצוי שאלך לבדיקה אצל רופא עיניים? תודה מראש, נטע
שלום נטע, תוכלי לראות למטה את המענה לשאלתה של אדר מן ה 10/01. שם נמצא המענה לשאלותייך. הבוטוקס עובר לעיתים דיפוזיה תחת העור ומשתק את הלבטור (השריר המרים את העפעף), ובכך גורם לצניחת העפעף. התופעה חולפת בד"כ תוך מספר שבועות. הייתי פונה גם לבדיקה אצל רופא עיניים. בהצלחה, ד"ר זיידר.