ביאור האבחנה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אודה לך באם תבאר לי את הבדיקה הנ"ל send for upper eyelid blepharoplasty+skin excess fat pad medially+central slight eyebrow ptosis to consider to do bleph botheyes lower lid fat medially+lateral skin excess slight כמו כן באיזו טכניקה משתמשים על מנת להרים קצת את הגבות תוך כדי ניתוח העפעפיים העליונים . תודה מראש
טלי שלום! התרגום המילולי: "נשלח/ה לבלפארופלסטייה של העפעפיים העליונים. עודפי עור וכריות שומן בולטות מדיאלית (לכיוון האף)+ מרכזית. צניחת גבות קלה. לשקול לבצע בלפארופלסטייה בשתי העיניים. בעפעפיים התחתונים שומן מדיאלי + לתראלי (צדדי)." לגבי הרמת הגבות תוך כדי ניתוח העפעפיים העליונים: בד"כ דרך החתך בקפל העפעף (LID CREASE) מכניסים תפר שמטרתו להרים את הגבה. האפקט מוגבל ונועד לצניחה קלה של הגבות. בהצלחה... ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט