נראה עייף
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה מעירים לי הרבה שאני נראה ממש עייף מבלי שאני באמת מרגיש כך. אני תוהה האם מראה של עפעפיים נפולות במקצת יכול לתרום לכך. אני ישן מספיק. בן 32. בריא ופעיל. רקע של עין עצלה מילדות אך לא מרכיב משקפיים.
ג. שלום! הגובה ה"נורמלי" של העפעפיים העליונים הוא 2-4 מ"מ מעל האישון. קיימת שונות בקביעת הגובה של שולי העפעף מעל האישון בין מקורות שונים בספרות, כך שבהחלט ייתכן שעפעפיים שנראים "נפולים" בעיני המתבונן - יכולים להיחשב נורמלים על ידי בודק מיומן. גובה העפעף, צורתו ומראהו משתנה גם בין עמים שונים, לעיתים קיימת שכיחות משפחתית של מראה כזה או אחר של העפעף. גובה העפעף מושפע גם ממצב העירנות. ככל שהעפעפיים נמוכים יותר הפציאנט נראה עייף יותר. אם המצב מטריד אותך - הייתי ניגש לרופא עיניים לצורך קבלת פידבק. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט