צניחת עפעפיים ובוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 40 ויש לי צניחת עפעפיים (כנראה הגיל...) שגורמת לי להיראות עייפה. האם בוטוקס יכול לשפר את המצב? אפילו במידה מסוימת? תודה.
דנה שלום! עקרונית, לבוטוקס יש תפקיד בהשטחת קמטים דינמיים בזוויות העיניים ולאוו דווקא בתיקון צניחת עפעפיים. יחד עם זאת, במצבי צניחת עפעפיים הנגרמים כתוצאה מעור עודף בעפעפיים העליונים - כזה הנגרם בגלל צניחת גבות - ניתן להשתמש בבוטוקס (בהזרקה תחת הגבה) על מנת להרים מעט הגבות ובכך למתן את כמות העור בעפעפיים. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט
אני עברתי בפרופורציה, טיפול להרמת גבות באמצעות בוטוקס. וזה ממש נתן אפקט של פתיחת העין (ב5 מ"מ). אבל אם מדובר אצלך ממש בצניחת עפעפיים, יש לשם כך ניתוח .. בהצלחה