מודאגת!
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , בכמה ימים האחרונים התחלתי להרגיש כובד בעפעף העליון של עין ימין (תחושה מציקה) על פני השתח לא רואים צניחה ממשית חשוב לציין שאני רק בת 23 ומאוד מודאגת! האם קיים סיכוי שמתפחת לה מחלה נאורולוגית או שמה על הזדקנות מוקדמת אבקש ואודה מקרב לב על תשובה מהירה תודה.
שלום למודאגת... אם את מעירה ובריאה בד"כ - במרבית המקרים מדובר על תהליך דלקתי בעפעפיים (אלרגיה, בלפריטיס וכד') שגורם לנפיחות, הרגשה מציקה ותחושת כובד של העפעף... אם תוך יום-יומיים לא חולף - הייתי ניגש לרופא עיניים בקופת חולים שיבדוק וירגיע את חששותייך. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט
מודה לך על תשובתך.