צניחת עפעף לאחר בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כיצד ניתן לטפל בתופעה של צניחת עפעף לאחר טיפול בוטוקס בין הגבות, בהנחה שהטיפול ע"י טיפות אלפאגאן אינו יעיל. האם יש ניתוח כלשהו שמאפשר לתקן את המצב?
יעל היקרה שלום! ניתן לנסות טיפות פנילאפרין / אפרין, על מנת להרים העפעף. כדאי לזכור שתופעת צניחת העפעף בעקבות הזרקת בוטוקס היא זמנית וחולפת בד"כ תוך חודשיים - שלושה. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.
האם תוכלי ליצור עימי קשר ההיתי רוצה לדעת מה מצב העפעף שלך?האם זה עבר לחלוטין?
היי יעל, האם הטיפות האחרות עזרו להרים את העפעף. תוך כמה זמן זה חלף? אני במצב דומה כרגע, זה נראה נורא ומציק מאוד 😒
אויש גם אני עכשיו עם מצב דומה זה נראה ממש רע עין קטנה ועין גדולה מה עושיםםםםם