קראתי שאחת מתופעות הלוואי של ניתוח פטוזיס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היא עלייה במספר האם זה נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום למהססת! ניתוח פטוזיס אכן יכול להשפיע על התישבורת או האופטיקה של העין, בעיקר באספקט של האסטיגמציה (צילינדר). זאת - בגלל הווקטור השונה של המשקל המופעל על ידי העפעף העליון על הקרנית במנח / גובה משתנים של העפעף לפני ואחרי הניתוח בעין המנותחת. קיים קושי לחזות את מידת השינוי באופטיקה של העין בעקבות הניתוח. ברוב המקרים השינויים הם מינימלים ואינם מצריכים עידכון המשקפיים. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט